Ik zit maar te kijken naar die Kiesel Zeus pffff, ik vind de Ibanez Q echt niet mooi. HEt enige Ibanez model dat ik niet mooi vindDie Zeus daarentegen, wauw, wat een looks
Ik zit maar te kijken naar die Kiesel Zeus pffff, ik vind de Ibanez Q echt niet mooi. HEt enige Ibanez model dat ik niet mooi vindDie Zeus daarentegen, wauw, wat een looks
Favorieten/bladwijzers