Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
ok, bedankt. Mocht ik ooit zo'n Kiesel headless willen zou dit me toch doen aarzelen. Ik hoop gewoon dat Ibanez nog een keer een versie met tremolo uitbrengt. Na al die jaren begin ik toch weer zin in een headless te krijgen, 6-snaar met trem en zonder fanned frets.
Ik zie het in jouw startpost staan en nu ook weer maar deze Ibanez Q-serie gitaren hebben geen van allen fanned frets. Alle frets op de Qx-gitaren zijn onder een hoek van 10 graden geplaatst. Als je dat vergelijkt met fanned frets zou de toepassing van Ibanez ergonomisch gezien beter zijn dan fanned.