ok, bedankt. Mocht ik ooit zo'n Kiesel headless willen zou dit me toch doen aarzelen. Ik hoop gewoon dat Ibanez nog een keer een versie met tremolo uitbrengt. Na al die jaren begin ik toch weer zin in een headless te krijgen, 6-snaar met trem en zonder fanned frets.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers