-
Het maakt mij echt geen drol uit hoe dik of dun de nek is, hoe dik of dun de frets etc. Het enige dat telt is dat mijn rechterhand comfortabel ergens op rust, dat ie goed op mijn linkerbeen rust bij zittend spelen dan wel hij lekker gebalanceerd hangt bij staand spelen en dat ie goed klinkt. Ik vind ze trouwens prijzig. Ik hoop dat er snel een Premium range meer metal/shred/prog gerichte modellen komen. Dit is niet mijn ding. Gezien t publiek dat doorgaans voor headless gaat weet ik ook niet of dit een commercieel goede move is van ze.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers