Dan ben jij toch een heel apart ras onder de gitaristen hoor... Toen ik mijn 52 reissue tele kocht was het eerste dat ik liet doen andere frets erin rammen. Ik speel het liefst op 6100 of 6000 fretwire.
Ik moet een hals van 42mm nut hebben. 43 vind ik vreselijk tenzij het een flinke neck is. Als het een dunne neck is zoals Ibanez heeft vind ik het vreselijk.
Ik heb 2 Strandberg headless gitaren gehad en die waren wel comfortabel maar echt hun geld niet waard. Ze zouden max 1200€ mogen kosten!
En waarom hebben ze gouden frets op deze ibanez headless gestoken? Is toch kansloos?





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers