
Oorspronkelijk geplaatst door
Orpheo
ja, ik heb die headlesses van Kiesel getest toen ze net nieuw waren. Ik vind het Hipshot systeem bij langer gebruik echt heel vervelend werken. Je kan de klemstukken op de headpiece heel makkelijk veel te strak aandraaien waardoor je snaren breekt waar je bij staat. De balans tussen snaar in het stuk in de brug doen versus reststuk achter de kop luistert redelijk precies en met dikkere snaren met veel spanning is het precies stemmen lastig.
Favorieten/bladwijzers