Ik zie het in jouw startpost staan en nu ook weer maar deze Ibanez Q-serie gitaren hebben geen van allen fanned frets. Alle frets op de Qx-gitaren zijn onder een hoek van 10 graden geplaatst. Als je dat vergelijkt met fanned frets zou de toepassing van Ibanez ergonomisch gezien beter zijn dan fanned.
Inderdaad, maar ik wil gewoon rechte/normale frets. Die van Ibanez lijken een soort van compromis tussen normale en fanned frets. Slanted frets noemen ze het. Geen idee waarom dat zo is gedaan.
Laatst gewijzigd door apekop; 14 juli 2021 om 14:55
Favorieten/bladwijzers