-
Ja, ik best Ibby fanboi, maar die headless, brrrr, nee. Ik vind alle Kiesel headless modellen mooi echt allemaal, maar die Zeus en Osiris stelen de show. Maar overseas shipping, de kosten ervan, invoerheffing, wordt prijzig. Ga sowieso kijken of Patrick Koopmans nog wat van mijn NK Headless kan maken. Daar had ik Hipshot headless hardware op laten zetten, maar het hout is matig en werkt best veel nog. Nu loopt één fret echt giga aan. Ik hoop dat Patrick er wat mee kan zonder dat de gitaar uit elkaar knalt. Maar hij is wel heel mooi 
Ik had graag een Steinberger By Spirit GU Deluxe gewild maar dan had ik een paar jaar geleden mijn slag moeten slaan. Meeste zijn allemaal opgekocht. Nog een paar uit Japan te kopen, maar ook dan weer shipping en alle extra kosten. En net even niet de mooie modellen die ik wil.
Ik blijf gewoon F5 op headless
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers