Ik vind de mees kale Kiesels het geld wel echt wel waard. De basisspecs zijn namelijk echt heel erg prima, maar ik vind de duurdere gitaren al snel moeilijk te legitimeren naar mijzelf toe.

Over Strandberg: ik ben het helemaal eens met YannickH.

Over Ibanez: dit is een heel goede move. Dit is geen gitaar waar de kop vanaf gehakt is maar een headless vanaf de grond af aan ontworpen. Goede zet.