Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
Specs alleen zeggen me niet genoeg. Een gitaar kan alle goede specs hebben en dan nog zwaar tegenvallen als je hem vast hebt.
Iemand hier ooit een Kiesel headless gehad of gespeeld?
ja, ik heb die headlesses van Kiesel getest toen ze net nieuw waren. Ik vind het Hipshot systeem bij langer gebruik echt heel vervelend werken. Je kan de klemstukken op de headpiece heel makkelijk veel te strak aandraaien waardoor je snaren breekt waar je bij staat. De balans tussen snaar in het stuk in de brug doen versus reststuk achter de kop luistert redelijk precies en met dikkere snaren met veel spanning is het precies stemmen lastig.