Prijs valt mee, zeker, maar ik bedoel ik hoop dat ze ook nog in de 700 range komen uiteindelijk. Maar dan wilt Ibanez waarschijnlijk wel dat deze goed verkopen, en ik weet niet of ze met deze modellen de juiste snaar (huh huh) raken. Ze zijn meer mathcore, beetje prog, dan echt metal zeg maar. En het zijn toch vaak de shredders die dit soort modellen willen. Dit lijkt zoals ik al zei op wat Tosin deed, weet even t merk niet meer, misschien wel Ibanez, met slagplaten, single coil pickups etc, een beetje traditionele looks (Tele achtig etc) crossover met headless. Ik zie liever meer gewoon Kiesel of Strandberg headless, met mooie houtnerven etc. Maar dat is gewoon mijn persoonijke gebek aan smaak.