Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
Weet niet of jij weleens oordopjes in hebt gehad, maar normaal gesproken hoor je met oordopjes evenveel als zonder, je hoort het alleen allemaal op een beschaafder volume.
Jazeker, ik heb ze zelfs op maat! Bij indoor concerten heb ik ze altijd in. Buiten kun je vaak voldoende afstand houden en heb ik ze niet bij me, maar in dit geval ging dat dus niet zonder alles door elkaar te horen.
Natuurlijk gaan de hoge frequenties van de muziek evenredig mee, maar of de verstaanbaarheid van iemand die tegelijk praat dan nog goed blijft is de vraag.