Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
Nouja, ik merk het vaak zat: bij een concert probeert iemand je iets duidelijk te maken. Ik doe dan weleens m'n oordoppen uit, maar alleen om tot de conclusie te komen dat ik degene dan écht niet beter versta.
Ik heb juist de ervaring dat ik in een erg lawaaiïge omgeving iemand beter kan verstaan als ik mijn oordoppen in heb. De ander staat tegen je oor aan te schreeuwen, dus of je nou wel of geen doppen in hebt, het komt wel over het niveau van de muziek heen. Dan maar liever mét doppen, anders schreeuwen ze helemáál mijn oren kapot.