Hoe ga je eigenlijk om met de grens tussen "op dit volume klinkt mijn gear het mooist" en "dit volume is te hard"? Extreem voorbeeldje misschien, wat doe je als gitarist wanneer je met je 100W buizenstack een kroegje binnenwandeld? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de centjes heeft om voor elke situatie een bijpassende versterker in huis te hebben, ik niet in ieder geval.
Ik heb zelf (nog) niet te maken gehad met een dergelijke situatie, maar ik kan me wel voorstellen dat dit voorkomt.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers