Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
Tuurlijk moet dat niet!!! Ik merk heel vaak bij optredens dat met name de bas en de bassdrum zo knetterhard staan. Waarom? De muziek wordt er niet mooier van. Vaak valt de melodische gitaarpartij helemaal in het niet...
Of is dat ook weer een ouwe lullen opmerking?
Gisteravond was ik bij het hippiefeest hier bij ons in Gorinchem en daar speelden The Bintangs. Daar had ik erg naar uitgekeken, maar toen ik er eenmaal was....doodzonde. Precies zoals je hier omschrijft: Een knetterharde bas en bassdrum en van de gitaarpartijen viel zo'n beetje alles weg. Ik ben halverwege buiten de tent gaan staan op veilige afstand, want zelfs mijn oorbescherming werkte niet afdoende. Zinloos en zonde van de poen. Ik snap niet dat men daar bewust voor kiest........of zou het een geluidsman zijn die er een eigen draai aan gaf?