Ik haat hard.....!!!

Zelf op de jazz-jamsessies die ik doe lijkt het de trend om maar harder en harder te spelen de laatste tijd. Drummers die zo hard meppen dat je de akoestische piano niet eens meer hoort, gitaristen die zo hard 'begeleiden' dat de solist er niet bovenuit komt..... hebben die mensen geen oren of zo?!?! Ja, ik haat hard!

Maar ja, ik zal wel een ouwe lul worden of zo.....