Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
Ik zag trouwens een meisje bij een van de dranktentjes met gele oorproppen in bedienen. Erg handig om zo bestellingen op te moeten nemen Maar ze verstond me toch in 1 keer goed (blijkbaar schreeuwde ik hard genoeg en wijzen naar de tap en vingers opsteken om het aantal aan te geven helpt ook).
Weet niet of jij weleens oordopjes in hebt gehad, maar normaal gesproken hoor je met oordopjes evenveel als zonder, je hoort het alleen allemaal op een beschaafder volume.