Het was een wisselvallige ronde gisteren vond ik. Waar TOTO normaal heel goed presteert moest ik het nu eens een keer eens zijn met Angela, het was rommelig en ik weet niet goed waar dat aan lag. Op de een of andere manier lag het allemaal niet lekker op elkaar en werd het geen geheel, en dat lag mede aan de zang van de toetsenist maar zeker niet alleen.
De spice girls vond ik gisteren eigenlijk ook niet zo slecht, ik vind dat ze het kwa looks en stemmen zeker richting het origineel weten te krijgen. Maar je ziet gewoon aankomen dat zij er volgende week of de week erna uit gaan vliegen.
Blues Brothers is zoals Kim zegt 100% entertainment. Geen bijzondere diepgang, geen bijzonder goede band maar het is gewoon leuk om naar te kijken. De twee heren vind ik overigens wat gezichtstrekken betreft ook nog eens verrassend lijken op het origineel.
Joe cocker deed het zeer goed. Zijn eigen draai en toch lijkend op het origineel.
Ik vind het moeilijk. Ik denk dat de 4 bands voor ziggo gaan worden beegees, toto, sinatra en dan als 4e CCR of Joe cocker. En dan verwacht ik Joe Cocker vanwege iets meer podiumvulling, meer ervaring met grote podia, etc. Ik denk toch dat de jury daar stiekem ook wel rekening mee houden met wat ze in de ziggo gaan zetten. En wat het commercieel goed gaat doen.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers