Ik begrijp het wel Hans, dat programma is niet voor de muzikant maar voor de gemiddelde kijker en de meesten hebben nog nooit een instrument bespeeeld en hebben geen flauw idee van wat de moeilijkheden zijn.

En het publiek waardeert vanuit de persoonlijke smaak en vind het springen van die bluesmannen leuker dan dan de enorme prestaties van anderen.

Want wij weten wel dat Toto op een goede manier vertolken wat moeilijker is dan een drie accoorden liedje doen.

En dan gaat uitgerekend vrouw Groothuizen miepen over dat ze geen leadzanger hebben. Als ik het goed heb hadden de Dolly Dots ook geen leadzangeres muts.

En wat dacht je van CSN&Y? En verdomme, je hebt even eerder de BeeGees moeten waarderen en zingen die ook niet met z'n drieën?

Die Toto band mocht vertrekken en persoonlijk vond ik die de beste omdat ze vrij moeilijk te spelen muziek op een uitstekende manier brachten. En ik vond die bassiste geweldig omdat zij heel goed speelde, zich prima wist te presenteren en dat terwijl ze nog maar 19 jaar is en wij weten hoe belangrijk een goede bassist(e) is.

Niettemin heb ik er van genoten, maar ik zeg het nogmaals: ik vind het sneu voor de afvallers en zeker als ze dat niet verdienen.