Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 46 EersteEerste ... 22303132333442 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 311 t/m 320 van 451
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht

Ik vind het moeilijk. Ik denk dat de 4 bands voor ziggo gaan worden beegees, toto, sinatra en dan als 4e CCR of Joe cocker. En dan verwacht ik Joe Cocker vanwege iets meer podiumvulling, meer ervaring met grote podia, etc. Ik denk toch dat de jury daar stiekem ook wel rekening mee houden met wat ze in de ziggo gaan zetten. En wat het commercieel goed gaat doen.
    Bee Gees gaat inderdaad bijna zeker naar de Ziggo. Toto gun ik het ook, die zijn normaal gesproken echt heel goed. Phil Cocker vind ik ook een van de toppers. Ja, en dan zijn er wat mij betreft nog drie die ongeveer gelijke kansen hebben. CCR, Sinatra en de Blues Brothers kunnen het allemaal.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Bee Gees gaat inderdaad bijna zeker naar de Ziggo. Toto gun ik het ook, die zijn normaal gesproken echt heel goed. Phil Cocker vind ik ook een van de toppers. Ja, en dan zijn er wat mij betreft nog drie die ongeveer gelijke kansen hebben. CCR, Sinatra en de Blues Brothers kunnen het allemaal.
    Is idd wel een mogelijk scenario. Maar het zou zomaar kunnen dat CCR er in komt i.p.v. Cocker of Toto.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Wat ik mij nu afvraag. Hoeveel shows/afleveringen worden er nu per keer opgenomen?

Of is het voor de artiesten ook 1x per week? @Little Jay

Senior Member

Standaard

Toto Tribute eruit na zo'n vliegende start is ongelofelijk. Worden afgeserveerd omdat ze geen duidelijke frontman hebben, terwijl Toto bij mijn weten dat zelf ook niet heeft. Een band van rasmuzikanten en dat is deze tributeband ook. Jammer

Totally Spice is best wel sterk en blijft dus nipt in de race.

Ik blijf Blues Brothers een beetje zwakke schakel vinden, maar ze scoren zo hoog met hun act.

Wordt nog spannend volgende week. Phil scoorde laag maar ik kan me toch niet voorstellen dat ie eruit gaat. De competitie is erg sterk.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Moderator

Standaard

Het is met een tribute band dus zaak dat ze zo dicht mogelijk bij het origineel komen en dan begrijp ik niet goed waarom die Sinatra vent zo hoog komt.

Want die band is wereldklasse, maar die man komt wat mij betreft niet dicht in de buurt van Frank en die Toto band komt veel dichter bij het origineel. Zonde dat ze weg zijn want het is een leuke en steengoede band.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Ik begrijp niet waarom die Toto band zo laag scoorde. Oké, geen duidelijke frontman maar dat boeit toch niet? Toto zelf heeft ook verschillende muzikanten die de leadstem op zich neemt? Gezien hun kwaliteit zouden ze gewoon moeten doorgaan in tegenstelling tot de Bluesbrothers. Leuke act maar veel minder kwaliteit muzikaal gezien.

Moderator

Standaard

Dat ben ik met je eens. Toto is technisch gezien heel wat ingewikkelder en moeilijker dan bijvoorbeeld CCR. Maar ik vond ze minder goed dan de beginreeks afleveringen, maar toch wel beter dan bijvoorbeeld de Blues Brothers, hoewel dat heel leuk is om te zien, maar als ik zou moeten kiezen zou ik er niet lang over hoeven na te denken.

Niettemin lijkt het erg op de echte Toto en ook die hadden geen leadzanger.

En wat ik eerder zei over die Peter Douglas, hij vindt zichzelf kennelijk erg goed en overdrijft voortdurend en daarmee lijkt hij lang niet op Frank Sinatra en hoeweld die band geweldig is, gaat het op de zanger want die moet op het origineel lijken.

Luister maar eens naar Frank Sinatra en bijvoorbeeld het nummer 'It was a very good year'. Hoe Frank die sfeer wist neer te zetten en luister naar zijn geweldige timing. Daar komt de heer Douglas niet eens bij in de buurt.

Ik vind het een geweldig programma, maar dit soort zaken zetten er voor mij wel een domper op want ik vind dat ze allemaal hun stinkende best doen en dus moeten de besten als hoogsten eindigen en dat gebeurt niet.

Wie ik ook geweldig vind is Gerard Ekdom, prima presentatie en jammer dat hij vertrekt.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Wat ik al eerder zei, en dat geldt voor alle talentenjachten: het ligt puur aan de songkeuze. Zowel publiek als jury willen hapklare brokken wat lekker wegluisterd. Toto was in mijn ogen de beste en meest natuurgetrouwe van het hele stel, samen met de BeeGees. Maar de Pamela's en Hold de lines zijn op een gegeven moment op. Alleen wist ik met dit nr. al van te voren dat dit veel te ingewikkeld was voor publiek en jury. Of de band dan wel of niet zo goed mogelijk als het origineel klinkt is van ondergeschikt belang. Dan kun je als jury beter een leuk hoedje opzetten. En vanuit die hoek bekeken: muzikaal gemiste kans, populair gezien schot in de roos.
    Laatst gewijzigd door purplejohn; 11 februari 2024 om 08:00
    If it ain't got purple it ain't got music.

Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Wat ik mij nu afvraag. Hoeveel shows/afleveringen worden er nu per keer opgenomen?

Of is het voor de artiesten ook 1x per week? @Little Jay
    Alles wordt in 3 dagen opgenomen ;-)

Dus de muzikanten kennen de uitslag al en de Ziggodome wordt al gepland….
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Dat ben ik met je eens. Toto is technisch gezien heel wat ingewikkelder en moeilijker dan bijvoorbeeld CCR. Maar ik vond ze minder goed dan de beginreeks afleveringen, maar toch wel beter dan bijvoorbeeld de Blues Brothers, hoewel dat heel leuk is om te zien, maar als ik zou moeten kiezen zou ik er niet lang over hoeven na te denken.

Niettemin lijkt het erg op de echte Toto en ook die hadden geen leadzanger.

En wat ik eerder zei over die Peter Douglas, hij vindt zichzelf kennelijk erg goed en overdrijft voortdurend en daarmee lijkt hij lang niet op Frank Sinatra en hoeweld die band geweldig is, gaat het op de zanger want die moet op het origineel lijken.

Luister maar eens naar Frank Sinatra en bijvoorbeeld het nummer 'It was a very good year'. Hoe Frank die sfeer wist neer te zetten en luister naar zijn geweldige timing. Daar komt de heer Douglas niet eens bij in de buurt.

Ik vind het een geweldig programma, maar dit soort zaken zetten er voor mij wel een domper op want ik vind dat ze allemaal hun stinkende best doen en dus moeten de besten als hoogsten eindigen en dat gebeurt niet.

Wie ik ook geweldig vind is Gerard Ekdom, prima presentatie en jammer dat hij vertrekt.
    Ik vind Douglas nog best dichtbij komen. De zanger van de Fortunate Sons klinkt al helemaal niet als Fogerty. Is dat erg? Ik vind van niet. Sinatra was een eigen divisie, als je zo dichtbij komt doe je het wat mij betreft best goed.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten