hihi... Met de gedachte in mn achterhoofd dat ze je kunnen maken en breken heb ik maar gekozen om me rustig te houden. Ik heb netjes verteld dat ik m even instel en dat we daarna kijken met de soundcheck of tie harder of zachter moet.
Overigens stond ie gewoon zacht en heb ik gevraagd of ik meer op de monitor kon krijgen...
En dat was geen probleem. Ik kreeg netjes het geluid van de Marshall combo over de montor.... alsof ik over 5 fuzzen achter elkaar speelde... Heel het optreden maar op het gevoel gedaan en goed in de gaten gehouden waar ik ergens zat op de hals en zo veilig mogelijk gespeeld...Dat ging goed...
Het is elke keer anders en leuk om mee te maken. Ik heb super geluidsmensen gehad die alles super hadden geregeld zodat ik heel het podium over kon met dezelfde sound en als ik dan de zaal in liep was het daar ook goed... erg fijn.
Ik merkte deze keer dat bij de eerste reeks bandjes ook niet echt serieus naar het geluid was gekeken. Een brei en weinig definitie dus... Toen de betere bandjes kwamen in het 2e deel van de dag kon het opeens wel goed![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers