Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 451

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Han!

Ik snap je commentaar maar uiteindelijk kijk er naar met het idee wat het voor mij is; een wedstrijdje liedjes naspelen voor hobbymuzikanten. Met die gedachte vind ik het niveau dan ook best hoog. Maar idd, we kijken niet naar mensen die statuur van Fogarty, Sinatra of Cocker gaan benaderen.
    Het zijn niet alleen hobbymuzikanten hoor. Zo iemand als Joe Cocker is ook al 30 jaar bezig en die gasten van The Fortunate Sons ook. Bij die Joe Cocker zat in het begin zelfs Hans Eijkenaar, een van Nederlands meest gevraagde sessiedrummer en nog een paar andere sessiemuzikanten. Veel van die professionele muzikanten zien dit als een kans om hun carriere weer uit het slop te halen en weer theatertoertjes te kunnen gaan doen als ze verder komen. Dat komt omdat het programma nu meer bekendheid heeft dan eerst.

Eigenlijk oneerlijke concurentie van de hobbymuzikanten die meedoen vind ik, want zoals gezegd kan (bijna) iedere professionele muzikant binnen enkele maanden een tributeband van de grond krijgen als hij of zij dat zou willen. Is een beetje hetzelfde als dat Anouk bij The Voice zou meedoen als kandidaat.
    Laatst gewijzigd door apekop; 14 februari 2024 om 16:28
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten