Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
In de AX8 zitten best goede en bruikbare effecten. Met name de 2290 emulatie en de tape delay zijn behoorlijk goed. Maar Eventide en Lexicon zijn gewoon een klasse beter. De Axe zit meer op TC niveau. Ik snap eigenlijk niet waarom een Kemper meer in de effecten investeert want dat zou ze waarschijnlijk ineens boven een Axe-Fx plaatsen.
Ik heb hier de Axe-Fx III en FM3, en een Eclipse, en de Fractal apparaten kunnen alles wat de Eclipse kan, en meer.