Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
Vanwege sound, prijs, of vanwege de rotknopjes van de stage?
De rotknopjes, da's echt de enige reden. O ja, en dat 'ie gewoon op 230V loopt. Ik moet twee per jaar mijn GT-1000 min of meer ontleden omdat de drukknoppen vast plakken door bier en andere vloeistoffen. En daar zitten gelukkig maar 6 drukknoppen op. Op de Kemper Stage 29....
Wat dat betreft lijkt de Neural Quad Cortex mij helemaal ideaal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Dat kan sowieso elke fx unit tegenwoordig met genoeg footswitches.
Boss/ Roland was daar volgens mij ook de eerste mee.