Oorspronkelijk geplaatst door dml De rotknopjes, da's echt de enige reden. O ja, en dat 'ie gewoon op 230V loopt. Is dat omdat je vanwege bierbestendigheid liever geen 230V vooraan hebt? Zelf vind ik die adaptersnoertjes ook vaak niet alles, vooral niet als ze zo kort zijn dat je alsnog een stekkerdoos in de buurt moet hebben
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers