Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
De rotknopjes, da's echt de enige reden. O ja, en dat 'ie gewoon op 230V loopt. Ik moet twee per jaar mijn GT-1000 min of meer ontleden omdat de drukknoppen vast plakken door bier en andere vloeistoffen. En daar zitten gelukkig maar 6 drukknoppen op. Op de Kemper Stage 29....
Wat dat betreft lijkt de Neural Quad Cortex mij helemaal ideaal.


Boss/ Roland was daar volgens mij ook de eerste mee.
Voor ieder optreden even wrappen...??