-
De COSM-technologie uit de oudere GT-serie is niet te vergelijken met wat ze nu doen (ze hebben er nu de benaming AIRD aan gegeven, het zal allemaal wel). De GP-serie is dan helemáál vergane glorie, m.u.v. de Boss GP-10.
Nog even terugkomend op de "simpele modeling preamp" is dit natuurlijk ook een leuke, alleen moet je er wel weer een (midi) footswitch bij kopen. En een speaker sim.
https://www.hearblackwidow.com/
Laatst gewijzigd door dml; 4 april 2020 om 09:09
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers