Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
De COSM-technologie uit de oudere GT-serie is niet te vergelijken met wat ze nu doen (ze hebben er nu de benaming AIRD aan gegeven, het zal allemaal wel). De GP-serie is dan helemáál vergane glorie, m.u.v. de Boss GP-10.
Ik geloof je op zich maar met moeite. Ik had de GT100 en daar spraken ze geloof ik ook al van AIRD ipv COSM. Maar t klonk nog net zo ruk als COSM. Wel bruikbare sounds uit te hel en qua randjes en scheur enzo maar t klonk allemaal digitaal en t zelfde. Ieder randje klonk hetzelfde en iedere scheur evenzo. Wellicht ben jij veel beter in sounds creëren (Ik kan dat niet zo goed). En ik geloof best dat je als je er goed in bent op bijv een GT100 mooiere sounds kan maken dan iemand die er niet zo goed in is op een Kemper. Maar of COSM en AIRD echt in de buurt komen van Kemper of Fractal? Kweennie hoor. Misschien. Maar uiteindelijk is idd belangrijk klinkt t in de mix? Voelt t lekker?