-
Er is niets mis met de footcontroler van der kemper stage hoor.
Ik kan hem verder ook niet vergelijken met de AX8,wel met de Helix en daarbij wint de Kemper op bijna alle fronten.
De afdeling effekten is iets uitgebreider op de Helix maar qua kwaliteit lopen ze gelijk op.
De Helix heeft qua speelgevoel echter iets kunstmatigs,de Kemper is net iets "echter".
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers