@Eurocinema, hangt er van af of je doorversterkt wordt. In dat geval zou ik hem gekanteld als floormonitor voor me zetten, evt. zo gedraaid dat jullie hammondman en bassist het ook een beetje kunnen horen. Of aangezien drums en hammond al schuin staan schuin bij de hammond, hoek afhankelijk van of je nog naar voren komt, of met drums en hammond op één lijn staat.