Juist daar word ik altijd gek van, dat mensen knetterhard in je oor gaan tetteren, tijdens de pauze. Heb je de hele tijd lekker je gehoorbescherming ingehad, wil je wat drinken, komt er weer iemand je een halfdronken compliment in je oor brullen. "SSZZZOOOO WWJJULLIIEE ZIJJNN EEEGGTT GOOOEEEED MAAAANNN"
Ik houd nu maar vaak mijn doppen in tijdens de pauzes