Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
Ik heb voor No One Knows (STP) wel eens een gitaar naar C gestemd, maar dan met een 010 set. Dat voelde niet erg prettig aan.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Denk ook dat het voor geen meter klonk...