Queens of the Stone Age denk ik, ipv STP.
Ik heb die ook een tijdje gespeeld, we speelden hem dan in Eb, maar daar wordt ie eigenlijk wat te lief van. Maar goed, beter dan omstemmen of veel gitaar wissels, want wij denken altijd dat we per nummer betaald worden![]()





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers