Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobo Bekijk bericht
Ik heb een vrij vlakke radius; ik heb nooit aan een ‘ronde’ radius kunnen wennen.



Altijd wat dunnere neck. Heb nog een Tele met een wat dikkere, en daar speel ik nog maar zelden op.

Kortom: brede, dunne platte halzen. Maar, ik zou het eens kunnen gaan proberen...
Dat zou zeker de oplossing voor een deel kunnen zijn. Ronder en dikker betekent: minder geforceerd knijpen.


Sent from my iPhone using Tapatalk