-
14 augustus 2025, 20:42
#10
Ik kies de snaardikte voor comfort, dat nu eenmaal bij de ene gitaar anders ligt dan de ander. Als het mij te heftig wordt, ga ik naar dunnere snaren. Edward van Halen speelde meestal op Fender 150XL in Eb gestemd en die had ook een redelijk vette sound. Dan heb je nog Malmsteen op 008 en de Bonemaster op 011, maar die heeft een zonnebril.
Gewoon effe proberen en als je problemen met de setup krijgt, vraag het, kijk filmpjes of breng 'm naar de Guitar Chop Shop in de Zoutmanstraat.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers