Oorspronkelijk geplaatst door dml Op zich al een compliment voor Kemper dat jullie de vergelijking trekken met stand alone FX processors van Eventide en Lexicon Ach, als Kemper een ook amp-only modeling doosje tegen een aantrekkelijke prijs wil leveren dan mogen ze wat mij betreft meedoen...
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers