Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
De Kemper is wel gedetailleerder en realistischer. Maar erg afhankelijk van de gebruikte profiles. En voor de goede moet je betalen.
Merk je dat verschil goed ja?
Ik heb de CAE3+ profiles van Bert Meulendijk aangeschaft, en daar moet ik ook nog veel aan draaien om het naar mijn smaak te krijgen.
Hoe het kan weet ik niet, maar deze profiles lenen zich er wel voor om flink knoppen te draaien.
En dan nog maar de vraag of dit over een PA hetzelfde uitpakt als over een koptelefoon...