
Oorspronkelijk geplaatst door
Philippe
Hij was inderdaad die week nog binnen haha. Ondertussen al een paar commerciële profiles aangeschaft, en ik ben erg onder de indruk!
Heb al geprobeerd een Direct Profile te maken van mijn Boogie Mark III, maar daar ben ik niet zo tevreden over. Gaan nog wel een paar pogingen overheen voordat daar iets moois van komt heb ik het idee.
Favorieten/bladwijzers