Waarom zou je je eigen versterker(s) klonen? Ik zou blij zijn met alle versterkers die ik zomaar cadeau krijg via m'n Kemper.
Waarom zou je je eigen versterker(s) klonen? Ik zou blij zijn met alle versterkers die ik zomaar cadeau krijg via m'n Kemper.
Favorieten/bladwijzers