Oe! Oe! Ik kreeg eergisteren opeens een mailtje van Thomann dat hij verstuurd was, en vandaag wordt hij geleverd! Vraag me af hoe dat kan. Op de website staat nog steeds 1-2 weken levertijd. Ze zullen me toch geen B-stock sturen he...de boefjes.

Heb uiteindelijk toch de DT770 250ohm besteld overigens. Zijn reputatie maakte dat voor mij de safest bet. Vind ik het niks, kan hij altijd terug.