Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Ik voel me genegerd. En genegeerd.

Ik snap het wel, maar neem het niet persoonlijk. Stel dat iemand een sample plaatst, dan zal het overgrote deel
toch wel reageren met "Ik kan duidelijk horen dat het geen echte amp is". Kan me nog goed herinneren dat ik ooit eens een snarenvergelijking postte, d'r zaten een paar draaikonten bij die het niet wilden toegeven dat ze geen verschil konden horen, en maar stug volhouden dat het verschil door "de kleur van de gitaar" kwam. Als er al een verschil waarneembaar zou zijn.