
Oorspronkelijk geplaatst door
Da Vinci
Het idee van die direct profiles is (naar mijn idee) juist dat je weinig nodig hebt. Je maakt nl. geen moeilijke opnames met microfoons etc, maar stopt gewoon je gitaarkabel in de kemper (die weet dus wat het inkomende signaal is), vanuit daar naar je amp, vanuit de amp naar een DI, vanuit de DI terug naar de Kemper (en ik geloof nog een signaal naar een cab omdat die versterker z'n vermogen kwijt moet oid). Die Kemper maakt dan een momentopname van wat die versterker met je signaal doet en dat zou dus eigenlijk niet fout moeten kunnen gaan. Maar dat is het verschil tussen theorie en praktijk...
Favorieten/bladwijzers