Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
Ah wat flauw zeg. Na de vraag van oa mij waarom Frans bewust onjuiste info (ik herhaal 'm nog maar even; doen alsof het een legitiem in zeldzame uitvoering (=marktwaarde omhoog) is terwijl het werkelijk een refin is (=marktwaarde omlaag) plaatst gaan roepen dat wij allemaal te dom zijn om het te begrijpen en na een nieuwe poging van Hefke dat nog eens over doen en daarbij de escape inzetten. We weten voldoende hoor; het is ook niet uit te leggen tenzij je de boel probeert te naaien en dat is precies ons punt.

Ook fijne kerst Alex!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hefke Bekijk bericht
Sorry Jutter, maar mede uit de reacties van anderen te herleiden denk ik dat ik (en anderen met mij) wel begrijpen dat deze meneer bewust de zaak op z'n minst wil misleiden.
Denk je nu werkelijk dat deze meneer uit zichzelf tegen een klant gaat zeggen dat de informatie op de website niet klopt? Komt bij een potentiele klant nou niet echt vertrouwenswaardig over. Althans ik zou me direct omdraaien en de winkel verlaten.

Hij zet bewust onjuiste info bij de advertentie, dit is wat anders dan info niet te vermelden.

fijne Kerstdagen
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Prima, dat we hierover van mening verschillen. Dan is Frans bij de inkoop van die strat net zo de fout ingegaan als bij z'n latere verkoop.
Hij heeft de schijn tegen door die held voorgeschiedenis en ik ben benieuwd of er nog iemand op dit forum deze gitaar gaat kopen.
Even snel nog een uitleg voordat ik in de auto stap:

Niemand van ons kan nu met harde bewijzen komen dat hij nu aan het oplichten is. Hij heeft immers gewoon een advertentie gezet zoals een, als voorbeeld, een autoverkoper ook zou doen. Pas als hij de gitaar verkoopt zonder te zeggen dat wat er aan mankeert, is er sprake van oplichting.

En nogmaals, ik heb ook een slechte ervaring met hem en ik twijfel ook wel aan zijn oprechtheid en eerlijkheid. Maar iemand vooraf veroordelen gaat mij te ver. Merry Xmas!