Deze "publiciteit" lijkt me veel schadelijker voor je business dan het verlies op die strat...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze "publiciteit" lijkt me veel schadelijker voor je business dan het verlies op die strat...
Helaas moet ik mijn mening herzien; mijn vertrouwen in oprechtheid en eerlijkheid en het vertrouwen dat de mens kan veranderen is voor de zoveelste keer beschadigd.....
Wat heb ik gedaan? Ik heb de Guitar Farm, als proef op de som, een mailtje gestuurd met 2 vragen:
-Zijn de fretjes nog 100% in orde? De gitaar is helemaal origineel?
Zijn antwoord is:
-Alex,
Zeker, de frets zijn helemaal in orde, en de gitaar is origineel. Mooie en wel bijzondere gitaar.
Hoor graag van je
Groet
Frans
Dit is helaas het bewijs dat we toch met een bewuste oplichter te maken hebben.
Ja duh, als 99% van de mensen in dit topic dit al zeker wisten op basis van de info van de topicstarter dan zou dit in dit geval niet zo zijn? Naïef, toch?
En mooi dat jij ook tot deze conclusie gekomen bent.
Mooi dat je er zelf ook achter kwam.
Ik ben benieuwd hoe lang hij nog open is met deze zaak.
Pffff... na 30+ pagina's ellende én een nieuwe advertentie met bewust valse informatie het alsnog voor die kut opnemen en jezelf niet naïef noemen? Bijzonder.
Maar hou jezelf vooral voor dat wíj allemaal te dom waren om te snappen wat er hier gebeurde.
Laatst gewijzigd door jutter; 26 december 2016 om 15:53
Hou die kerstgedachte vast jongens!
We hebben ons nu druk genoeg gemaakt om deze derderangs toko.
Doordat je tegen Hefke, die hetzelfde zei als ik iets eerder zei en dit logischerwijs ook voor mij geldt, alsvolgt reageerde:
Voor alsnog is de optelsom foute gitaar verkopen, bij aankaarten door klant klacht afwijzen, pas bij dreiging rechtszaak oplossen en dezelfde gitaar dezelfde week onder dezelfde foute voorwendselen aanbieden aan het volgende potentiële slachtoffer zo simpel als 1 + 1. Prima als jij daarvoor een paar dagen met je telraam in een hoekje moet gaan zitten (al zou ik daar zelf niet zo mee te koop lopen) en daarna heel trots bent dat je grondig te werk bent gegaan, maar met zo'n denigrerende toon als "het is blijkbaar te moeilijk om te begrijpen" kan je een botte reactie terug verwachten.
Kusje Da Vinci
(het is immers kerst)
Favorieten/bladwijzers