Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 38 van 58 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 371 t/m 380 van 576
    Senior Member

Standaard

Deze "publiciteit" lijkt me veel schadelijker voor je business dan het verlies op die strat...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Helaas moet ik mijn mening herzien; mijn vertrouwen in oprechtheid en eerlijkheid en het vertrouwen dat de mens kan veranderen is voor de zoveelste keer beschadigd.....
    Wat heb ik gedaan? Ik heb de Guitar Farm, als proef op de som, een mailtje gestuurd met 2 vragen:
    -Zijn de fretjes nog 100% in orde? De gitaar is helemaal origineel?
    Zijn antwoord is:
    -Alex,

Zeker, de frets zijn helemaal in orde, en de gitaar is origineel. Mooie en wel bijzondere gitaar.

Hoor graag van je

Groet
    Frans

Dit is helaas het bewijs dat we toch met een bewuste oplichter te maken hebben.

Senior Member

Standaard

Ja duh, als 99% van de mensen in dit topic dit al zeker wisten op basis van de info van de topicstarter dan zou dit in dit geval niet zo zijn? Naïef, toch?
    En mooi dat jij ook tot deze conclusie gekomen bent.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ja duh, als 99% van de mensen in dit topic dit al zeker wisten op basis van de info van de topicstarter dan zou dit in dit geval niet zo zijn? Naïef, toch?
    En mooi dat jij ook tot deze conclusie gekomen bent.
    Naïef zou ik het niet noemen. Meer goed vertrouwen dat een mens kan veranderen.

Niemand van die 99% heeft aangetoond met bewijzen dat hij opnieuw de kluit aan het besodemieteren is.... In ieder geval, ik heb het wel geprobeert en dit het bewijs.

Senior Member

Standaard

Mooi dat je er zelf ook achter kwam.
    Ik ben benieuwd hoe lang hij nog open is met deze zaak.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Mooi dat je er zelf ook achter kwam.
    Ik ben benieuwd hoe lang hij nog open is met deze zaak.
    Niet lang hoop ik.
    Dat iemand zo halsstarrig kan zijn en er niets van geleerd heeft. Zó jammer!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Naïef zou ik het niet noemen. Meer goed vertrouwen dat een mens kan veranderen.
    Pffff... na 30+ pagina's ellende én een nieuwe advertentie met bewust valse informatie het alsnog voor die kut opnemen en jezelf niet naïef noemen? Bijzonder.

Maar hou jezelf vooral voor dat wíj allemaal te dom waren om te snappen wat er hier gebeurde.

Niemand van die 99% heeft aangetoond met bewijzen dat hij opnieuw de kluit aan het besodemieteren is.... In ieder geval, ik heb het wel geprobeert en dit het bewijs.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Pffff... na 30+ pagina's ellende én een nieuwe advertentie met bewust valse informatie het alsnog voor die kut opnemen en jezelf niet naïef noemen? Bijzonder.

Maar hou jezelf vooral voor dat wíj allemaal te dom waren om te snappen wat er hier gebeurde.

Bedankt Vincent. Hou vooral jezelf voor dat je mij goed heb begrepen..... Niet dus! Je moet het ook het verhaal niet anders maken dan dat het is, want waar heb ik gezegd dat 'jullie allemaal te dom waren...'??? Waarom je zo doet begrijp ik echt niet.
    Laatst gewijzigd door jutter; 26 december 2016 om 15:53

Senior Member

Standaard

Hou die kerstgedachte vast jongens!
    We hebben ons nu druk genoeg gemaakt om deze derderangs toko.

Senior Member

Standaard

Bedankt Vincent. Hou vooral jezelf voor dat je mij goed heb begrepen..... Niet dus! Je moet het ook het verhaal niet anders maken dan dat het is, want waar heb ik gezegd dat 'jullie allemaal te dom waren...'??? Waarom je zo doet begrijp ik echt niet.
    Doordat je tegen Hefke, die hetzelfde zei als ik iets eerder zei en dit logischerwijs ook voor mij geldt, alsvolgt reageerde:

Ja sorry hoor, maar ik maak inderdaad uit jouw verhaal op dat het moeilijk voor je te begrijpen is.
    Voor alsnog is de optelsom foute gitaar verkopen, bij aankaarten door klant klacht afwijzen, pas bij dreiging rechtszaak oplossen en dezelfde gitaar dezelfde week onder dezelfde foute voorwendselen aanbieden aan het volgende potentiële slachtoffer zo simpel als 1 + 1. Prima als jij daarvoor een paar dagen met je telraam in een hoekje moet gaan zitten (al zou ik daar zelf niet zo mee te koop lopen) en daarna heel trots bent dat je grondig te werk bent gegaan, maar met zo'n denigrerende toon als "het is blijkbaar te moeilijk om te begrijpen" kan je een botte reactie terug verwachten.

Kusje Da Vinci
    (het is immers kerst)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten