Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 36 van 58 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 360 van 576
  1. #351
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Die zijn er meer....

  2. #352
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik pak bier en chips erbij....vertel Lex 😉

  3. #353
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    JIJ maakt er van dat hij iets verzwijgt maar is dat wel zo? Je kan niet zomaar iemand beschuldigen voor oplichting! Als er een potiëntele koper voor komt en hij verteld dan hoe de vork in de steel zit dan is er niets aan de hand?!
    Ik heb geen idee waar je heen wil Jut, maar iemand die willens en wetens een gitaar met zo'n verhaal als 1 van 150 te koop zet probeert de kluit te belazeren.
    Je weet hoe hij de gitaar aan Stoffel heeft verkocht. Je weet hoe hij begrip toonde voor de situatie (niet dus). Tot bleek dat Stoffel zich niet met een kluitje het riet in liet sturen.
    En jij denkt serieus dat die gitaar die nu weer als dusdanig online staat (1 van 150 en hoge vraagprijs) bij verkoop wordt voorzien van een net verhaaltje over de refin etc.
    En dat de gene die het niet nodig vindt de refin te vermelden wel de moeite neemt de elektronica te vervangen?


    Dit is gewoon besodemieteren. Natuurlijk heeft de verkoper ook bepaalde verantwoordelijkheden maar dat kan nooit een vrijbrief zijn voor de verkoper om met zo'n lulverhaal op de proppen te komen.

    Maar neem me eens mee in jouw beredenering. Als het zijn doel is deze gitaar uiteindelijk met het eerlijke verhaal te verkopen, waarom zou hij 'm dan met een misleidende tekst waarmee hij notabene eerder iemand heeft opgelicht op MP zetten?
    Ik kan daar namelijk geen enkele reden voor bedenken.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #354
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Zeer eens met Vincent.
    Lees dit topic nog eens terug met de hele voorgeschiedenis van deze gitaar en dan kan je tot geen andere conclusie komen dat Frans met opzet probeert dezelfde praktijk wederom toe te passen.
    Dus wat is je theorie, Lex?

  5. #355
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Vincent,als je voorgaande posts leest dan begrijp je het toch wel? Er is momenteel namelijk echt geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij de boel weer aan het besodemieteren is. Een autoverkoper zet toch ook niet gelijk in zijn advertenties wat er eventueel aan zijn auto mankeert? Daar vraag je naar als je gaat kijken, of op een andere manier contact met hem opneemt. Dan pas hoort hij het te vertellen en niet in zijn advertentie. Is dit nou echt zo moeilijk te begrijpen? Nee toch?

  6. #356
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Zeer eens met Vincent.
    Lees dit topic nog eens terug met de hele voorgeschiedenis van deze gitaar en dan kan je tot geen andere conclusie komen dat Frans met opzet probeert dezelfde praktijk wederom toe te passen.
    Dus wat is je theorie, Lex?
    Dat begrijp ik Arjan. Alleen dat was toen en niet nu. Het kan dus net zo goed zijn ndat hij nu wel eerlijk verteld wat er met de gitaar aan de hand is.

  7. #357
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Deze post verbaast me, Lex. Ik vind hem zelfs heel naïef eigenlijk.
    We weten op basis van dit topic de hele voorgeschiedenis van de gitaar, dan is het toch vreemd dat hij hem voor een hogere prijs weer adverteert? Dat schuilt moedwilligheid in. En hij heeft maar 1 doel, zo snel mogelijk van deze gitaar af willen komen.

  8. #358
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Deze post verbaast me, Lex. Ik vind hem zelfs heel naïef eigenlijk.
    We weten op basis van dit topic de hele voorgeschiedenis van de gitaar, dan is het toch vreemd dat hij hem voor een hogere prijs weer adverteert? Dat schuilt moedwilligheid in. En hij heeft maar 1 doel, zo snel mogelijk van deze gitaar af willen komen.
    Nee Arjan, ik ben het niet met je eens. Het kan ook zo zijn dat toen hij de gitaar aan Stoffel verkocht, dat hij werkelijk niet wist dat deze niet origineel was. Dat kan toch? En waarom zal hij dan nu niet de waarheid vertellen? Als hij dat nu niet zou doen dan is het inderdaad opzet en dan pas kan je hem aangeven van oplichting. Maar zover is het nog immers niet.

  9. #359
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Marktplaats biedt de mogelijkheid om verdachte adverteerders te melden... ik denk dat er adverteerders voor minder zijn aangemeld.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  10. #360
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 oktober 2013
    Locatie
    As, België
    Berichten
    432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Vincent,als je voorgaande posts leest dan begrijp je het toch wel? Er is momenteel namelijk echt geen enkele aanleiding om aan te nemen dat hij de boel weer aan het besodemieteren is. Een autoverkoper zet toch ook niet gelijk in zijn advertenties wat er eventueel aan zijn auto mankeert? Daar vraag je naar als je gaat kijken, of op een andere manier contact met hem opneemt. Dan pas hoort hij het te vertellen en niet in zijn advertentie. Is dit nou echt zo moeilijk te begrijpen? Nee toch?
    Voor mij wel.
    Er is imo toch en groot verschil tussen zaken niet vermelden (zoals in jouw voorbeeld met die autoverkoper) en bewust onjuiste informatie te verstrekken.
    Hij weet dat het om een refin gaat, maar doet het voorkomen dat het hier om een bijzonder exemplaar gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Dat begrijp ik Arjan. Alleen dat was toen en niet nu. Het kan dus net zo goed zijn ndat hij nu wel eerlijk verteld wat er met de gitaar aan de hand is.
    Nee, hij is nu ook niet eerlijk. Als hij wel eerlijk wilt zijn, waarom zet hij dan nu nog bewust onjuiste informatie in de advertentie?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top