ach, gelukkig is gebleken dat het voor mij ( en anderen) het verhaal toch niet zo moeilijk te begrijpen was.![]()
ach, gelukkig is gebleken dat het voor mij ( en anderen) het verhaal toch niet zo moeilijk te begrijpen was.![]()
Is het bij jullie al eens opgekomen dat IK mogelijk fout ben en de gitaar die Frans aanprijst TOCH volledig origineel is? 🙉🙈🐵
Hij bleef er immers bij en leek hiervan zelf heel overtuigd te zijn!
20+ pagina's onterecht slechte reclame voor zijn zaak...! 😱
Laatst gewijzigd door Stoffel43; 26 december 2016 om 18:09
Kris
Dus jij en Hefke zijn ' wij allemaal'... Ik vraag me af wie hier een telraam nodig heeft... Toegegeven dat ik het beu was om tegen betonnen koppen steeds hetzelfde moest blijven herhalen. En heb jij trouwens je harses uitgestoken om achter de waarheid te komen? Nee, kritiek leveren achterover in je luie stoel is een stuk makkelijker...
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk
Zit ik er nu heel naast dat ik ooit meen te hebben gelezen dat bij Fender in de fabriek zelf sommige body's soms in een andere kleur werden overgespoten, of sla ik nu echt wartaal uit?
Laatst gewijzigd door MarkS; 26 december 2016 om 19:52
Ja, in de jaren '60 werd dat gedaan (iedere body begon als een Sunburst, en als er een custom colour (bvb candy apple red) nodig was, werd er gewoon een sunburst (bij voorkeur eentje met een lelijke burst) overspoten, omdat er dan geen extra voorbereidingsmaatregelen nodig waren).
En die gitaar was refinished, en er waren twijfels over de electronica. Niets te slechte reclame, het is een oplichter.
Productnummer op de winkeltag was ook dit van een sunburst en er waren geen twijfels over de electronica hoor. Was vrij duidelijk...
Kris
Jut.... betonnen koppen... harses uitgestoken om achter de waarheid te komen... Maak het nou allemaal niet zo groot en kijk gewoon naar de feiten; We weten inmiddels allemaal dat we met een oplichter te maken hebben. Alleen bij jou duurde het wat langer. Dat geeft verder niks hoor. Dat je even op een dwaalspoor zat en ons daarin wilde meenemen is je vergeven. We zijn allemaal blij dat jij het nu ook eindelijk inziet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nog geneukt, iemand?
Favorieten/bladwijzers