Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
Ja duh, als 99% van de mensen in dit topic dit al zeker wisten op basis van de info van de topicstarter dan zou dit in dit geval niet zo zijn? Naïef, toch?
En mooi dat jij ook tot deze conclusie gekomen bent.
Naïef zou ik het niet noemen. Meer goed vertrouwen dat een mens kan veranderen.

Niemand van die 99% heeft aangetoond met bewijzen dat hij opnieuw de kluit aan het besodemieteren is.... In ieder geval, ik heb het wel geprobeert en dit het bewijs.