Leuk om er ook eens mee in aanraking te komen. Wij hebben gisteren als band een QSC Touchmix 8 digitale mixer aangeschaft incl. QSC speakers. We gaan toch eens proberen om allemaal in-ear te spelen via de aux monitor uitgangen.

Ik heb de mixer in de winkel getest met een Kemper rack. Dit viel in eerste instantie wat tegen maar na wat tweaken kwam er wel een acceptabeler geluid uit. Het is bijzonder grappig om te zien en horen het spelen met in-ear enerzijds wat minder prettig is maar anderzijds veel betere monitoring oplevert.