-
17 februari 2016, 21:22
#11
Ik ben eigenlijk van de tubes versterker en analoge pedaaltjes. Jaren geleden eens wat geprobeerd met de Line6 Vetta, maar daar kon ik niet mee goed uit de voeten wat betreft geluid. Ik lees nu zoveel goede geluiden over de Kemper, dat ik wel weer een poging wil wagen. Vooral om al het sjouwwerk te verminderen. Ik wil dan ook ' all the way' gaan: Kemper in rack, direct de PA in, in Ear monitor voor mijn eigen geluid. Zijn er ervaringen om Kemper en IEM live te doen (zonder monitor voor je) en wat kunnen jullie aanbevelen voor IEM?
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers