-
Leuk, maar we hadden het over in-ear systemen.
Ben wel benieuwd wat jij bedoelt met "de meerderheid", de grotere jongens spelen juist helemaal niet op 2,4 GHz (niet MHz) vanwege wifi invloeden, dus ik denk dat jouw grotere jongens helemaal niet zo groot zijn.
Go-Pro's die gebruikt worden en waarvan de wifi aanstaat, steeds meer mixers (zowel licht als geluid) die via wifi met een iPad worden bediend, gelegenheden met steeds sterkere hot spots en ga zo maar door. Onze band stapt zo langzamerhand helemaal af van de 2,4 GHz om deze reden.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers